Chceš pracovať pre najväčšieho TELCO operátora na Slovensku, ktorý na trh prináša inovácie, najnovšie technológie a medzinárodné poznatky? Orientuješ sa vo svete marketingu digitálnych kanálov, ich využívania a nástrojov na analýzu? Je spokojnosť zákazníka a poznanie jeho potrieb Tvojou hnacou silou? Ak si odpovedal áno, hľadáme práve Teba!

Náš tím, Enterprise services,  je zodpovedný za rozvoj a dodávanie produktov pre biznis zákazníkov segmentu SME a TALA, ich uvedenie na trh, ako aj tvorbu funkcionalít, ktoré spolutvoria budúcnosť digitálneho biznisu v Slovak Telekom. 

Čomu sa u nás budeš venovať:

  • Definovaniu a realizácii stratégie a akčného plánu na rast podielu predaja a zákazníckej podpory cez digitálne kanály
  • Sledovaniu a analýze potrieb zákazníkov a trendov v používaní digitálnych kanálov
  • Analyzovanie rôznych skupín B2B zákazníkov podľa ich aktuálnej miery používania našich digitálnych kanálov
  • Vedeniu iniciatív na posilnenie digitálneho podielu na predajoch a transakciách starostlivosti a neustálemu optimalizovaniu našich digitálnych kanálov pre lepší výkon
  • Príprava marketingových aktivít, podkladov a kampaní na podporu používania digitálnych predajných a servisných kanálov, ich koordinácia naprieč internými zložkami
  • Sledovaniu a vyhodnocovaniu aktuálneho vývoja kľúčových KPI v oblasti digitalizácie
  • Analýze úspešnosti realizovaných aktivít a návrhom na ich vylepšenie
  • Definovaniu a priorizovaniu požiadaviek na vylepšenie funkčností, obsahu a zákazníckej skúsenosti s digitálnymi kanálmi
  • Hľadaniu príležitosti čo merať, na akých stránkach a za akým účelom vrátane lead managementu či samoobslužného portálu pre B2B zákazníkov (Moja firma)

 

Čo očakávame od Teba?

  • Minimálne 3 roky praxe v digitálnom marketingu; skúsenosti s B2B marketingom a lead managementom sú vítané.
  • Preukázateľné výsledky pri správe digitálnych kampaní (Google Analytics, Google Ads, Bloomreach / Exponea alebo SalesForce.com) a ich vyhodnocovaní
  • Vieš sa pozrieť na čísla z Google Analytics či dáta z HotJaru, jednoducho ich opísať/vysvetliť a formulovať závery
  • Sledovanie trendov v digitálnej analytike, záujem o bezpečnosť dát a taktiež etická stránka merania
  • Máš skúsenosti s tvorbou marketingových kampaní, vývojom a realizáciou obsahových stratégií na zvýšenie návštevnosti a zapojenia webových stránok.
  • Dôkladné pochopenie stratégií starostlivosti o potenciálnych zákazníkov a schopnosť využívať digitálne nástroje na presun potenciálnych zákazníkov cez predajný lievik.
  • Aktívna znalosť anglického jazyka minimálne na úrovni B2.
  • Nezávislý, proaktívny, komunikačne zdatný a kreatívny mysliteľ so snahou identifikovať nové digitálne príležitosti a neustále inovovať v priestore digitálneho marketingu a stratégie digitálnych kanálov.
  • Skúsenosti so spoluprácou s multidisciplinárnymi tímami vrátane vývojárov, dizajnérov UX a produktových manažérov s cieľom zlepšiť používateľskú skúsenosť a cestu zákazníka.

Našim ponúkame to najlepšie

  • Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
  • Zamestnanecký paušál: Dátuj, telefonuj a SMSkuj neobmedzene za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
  • Ročný bonus: Každý rok môžeš získať bonus do výšky 15 % tvojej ročnej fixnej mzdy, a to na základe výsledkov firmy.
  • Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
  • Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
  • Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
  • Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
  • Dovolenka a oddych: Relaxuj s 5 dňami dovolenky navyše.
  • MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 10 dní ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
  • Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
  • Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
  • Cafeteria: Vyber si zo širokej škály benefitov v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, zdravia a krásy, dovolenky či jazykové kurzy.
  • Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
  • Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
  • Príspevok na stravovanie: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 5,85 € na každý pracovný deň.
  • Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
  • Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na sporenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.

Každý je u nás vítaný

Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.

Čo ťa čaká

  1. Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
  2. Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
  4. Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
  5. O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.
  6. V našej spoločnosti budeš podľa našej job architektúry vykonávať pozíciu „Senior B2B Digital Channel Specialist “.

Slovak Telekom, a.s.