Do nášho tímu Helpdesku ICT Business Solutions hľadáme nového kolegu.

Máš skúsenosť s prácou so zákazníkmi a chuť komunikovať s nimi? Analytické myslenie so zameraním na detail ti nie je cudzie? Je spokojnosť zákazníkov pre Teba dôležitá? 

Hľadáme nového člena tímu, ktorý by nám pomohol riešiť technické problémy našich firemných zákazníkov - trochu komunikácie, trochu riešenia problémov a veľa spokojných zákazníkov. Čo ty na to, ideš do toho? Neváhaj a prihlás sa ku nám! 

 Náplň práce:

  • Identifikácia, lokalizácia a odstraňovanie porúch v sieťovej infraštruktúre a u zákazníkov, vrátane dohľadu nad riešením identifikovaných problémov,
  • Aktívna spolupráca s internými oddeleniami a externými partnermi pri riešení komplexných technických problémov,
  • Prijímanie a spracovanie hlásení o poruchách od firemných klientov, poskytovanie priebežných aktualizácií o stave a priebehu riešenia problémov,
  • Realizácia prvotnej diagnostiky s cieľom presnej lokalizácie poruchy,
  • Analýza a koordinácia požiadaviek na plánované prerušenia prevádzky, vrátane riadenia implementácie nevyhnutných odstávok v sieťovej infraštruktúre,
  • Práca na zmeny.

 Požiadavky:

  • Schopnosť a chuť aktívne riešiť problémy,
  • Silné komunikačné schopnosti (komunikácia so zákazníkmi a kolegami z príbuzných tímov) & pro-klientský prístup,
  • Komunikatívna znalosť angličtiny (B2 a vyššie),
  • Analytické myslenie, orientácia na detail a zodpovednosť.

Našim ponúkame to najlepšie

  • Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
  • Zamestnanecký paušál: Dátuj, telefonuj a SMSkuj neobmedzene za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
  • Ročný bonus: Každý rok môžeš získať bonus do výšky 15 % tvojej ročnej fixnej mzdy, a to na základe výsledkov firmy.
  • Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
  • Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
  • Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
  • Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
  • Dovolenka a oddych: Relaxuj s 5 dňami dovolenky navyše.
  • MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 10 dní ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
  • Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
  • Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
  • Cafeteria: Vyber si zo širokej škály benefitov v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, zdravia a krásy, dovolenky či jazykové kurzy.
  • Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
  • Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
  • Príspevok na stravovanie: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 6,60 € na každý pracovný deň.
  • Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
  • Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na sporenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.

Každý je u nás vítaný

Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, sexuálnu orientáciu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.

Čo ťa čaká

  1. Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
  2. Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
  4. Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
  5. O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.
  6. V našej spoločnosti budeš podľa našej job architektúry vykonávať pozíciu „Technical Customer Support Specialist“.

Slovak Telekom, a.s.