Hľadáš brigádu, kde nebudeš celý deň stáť, kopírovať dokumenty alebo variť kávu? Super! Do tímu UniCredit Bank hľadáme spoľahlivého a šikovného brigádnika na aktívnu výpomoc v reklamačnom oddelení.

Nebudeš pracovať s horami tabuliek, ale skôr pomáhať s bežnými úlohami pri udržiavaní vzťahu s klientom, ktoré dávajú zmysel – a hlavne sa počítajú do praxe.

 Čo ťa u nás čaká:

  • Zadávanie údajov do interného systému
  • Kontrola a dohľadávanie informácií k prípadom
  • Predpríprava odpovedí na reklamáciu
  • Práca v bankových systémoch (neboj, všetko ťa naučíme)
  • Komunikácia s kolegami v rámci tímu a spolupracujúcimi oddeleniami
  • Jednoducho – budeš naša pomocná ruka, bez ktorej by to nešlo

 Čo od teba očakávame:

  • Zodpovedný a proklientský prístup, spoľahlivosť a dôslednosť
  • Zručnosť formulovať jasné a prehľadné sdelenie pre klienta
  • Základné počítačové zručnosti
  • Dostupnosť aspoň 2–3 dni v týždni
  • Ochotu učiť sa nové veci a nestratiť úsmev ani v bankovom prostredí

 Čo ponúkame:

  • Brigádu v prostredí veľkej medzinárodnej banky – UniCredit Bank
  • Flexibilný pracovný čas – ideálne pre študentov
  • Príjemný tím, ktorý ťa zaučí a bude ti oporou
  • Férové ohodnotenie tvojej práce

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.