Hľadáš brigádu, kde nebudeš celý deň stáť, kopírovať dokumenty alebo variť kávu? Super! Do tímu UniCredit Bank hľadáme spoľahlivého a šikovného brigádnika na aktívnu výpomoc v reklamačnom oddelení.
Nebudeš pracovať s horami tabuliek, ale skôr pomáhať s bežnými úlohami pri udržiavaní vzťahu s klientom, ktoré dávajú zmysel – a hlavne sa počítajú do praxe.
Čo ťa u nás čaká:
- Zadávanie údajov do interného systému
- Kontrola a dohľadávanie informácií k prípadom
- Predpríprava odpovedí na reklamáciu
- Práca v bankových systémoch (neboj, všetko ťa naučíme)
- Komunikácia s kolegami v rámci tímu a spolupracujúcimi oddeleniami
- Jednoducho – budeš naša pomocná ruka, bez ktorej by to nešlo
Čo od teba očakávame:
- Zodpovedný a proklientský prístup, spoľahlivosť a dôslednosť
- Zručnosť formulovať jasné a prehľadné sdelenie pre klienta
- Základné počítačové zručnosti
- Dostupnosť aspoň 2–3 dni v týždni
- Ochotu učiť sa nové veci a nestratiť úsmev ani v bankovom prostredí
Čo ponúkame:
- Brigádu v prostredí veľkej medzinárodnej banky – UniCredit Bank
- Flexibilný pracovný čas – ideálne pre študentov
- Príjemný tím, ktorý ťa zaučí a bude ti oporou
- Férové ohodnotenie tvojej práce