Chcete sa stať súčasťou tímu, ktorý sa stará o najväčších firemných zákazníkov Slovak Telekomu?

Máte radi samostatnosť a zodpovednosť?

Máte radi výzvy a radi hľadáte neobvyklé riešenia?

Viete komunikovať s náročnými klientami a hľadať spôsoby ako splniť ich očakávania?

Tak patríte k nám!

Čomu sa budete venovať?

Vašou hlavnou úlohou bude prevádzková starostlivosť o pridelených biznis zákazníkov spoločnosti Slovak Telekom, a.s.  

To spočíva najmä v nasledovných aktivitách:

  • prevádzková podpora pre vybraných zákazníkov TA segmentu,
  • realizácia prevádzkových, ale aj nových požiadaviek zákazníka,
  • pravidelné vyhodnocovanie a reportovanie plnenia SLA parametrov zákazníkov,
  • vyjadrenia k poruchám a výpadkom služieb,
  • priama komunikácia so zákazníkom, spolu s obchodným zástupcom budete “tvárou” firmy,
  • udržiavanie vzťahov s klientami,
  • komunikácia s obchodnými zložkami – podávanie podnetov na upsale a zlepšenia,
  • komunikácia požiadaviek zákazníka do vnútorného prostredia firmy,
  • podnety na zlepšenia služieb, produktov a procesov,
  • účasť na auditoch, ktorými prechádza organizačná jednotka.

Požiadavky: Koho hľadáme?

Tímového hráča, ktorý je zameraný na výsledok a je schopný samostatne pristupovať k riešeniu problémov a očakávame nasledovné:

  • minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti IT,
  • základné znalosti z oblasti IT, WAN, LAN sietí, cloudových riešení a Microsoft sveta,
  • schopnosť samostatne hľadať riešenia problémov a neštandardných situácií,
  • ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa
  • orientáciu na cieľ a výsledky a pro-zákaznícky prístup,
  • schopnosť samostatne určovať priority a riadiť sa nimi,
  • výborné komunikačné zručnosti,
  • schopnosť vnímať veci v súvislostiach,
  • ochota sa učiť a spoznávať nové veci,
  • angličtina na excelentnej úrovni,
  • znalosť projektového riadenia a agilných metód je výhodou.

Našim ponúkame to najlepšie

  • Smartphone: Vyber si telefón a získaj naňho kompenzáciu každé 3 roky až do 900 €.
  • Zamestnanecký paušál: Dátuj, telefonuj a SMSkuj neobmedzene za zvýhodnenú cenu na súkromné či pracovné účely.
  • Ročný bonus: Každý rok môžeš získať bonus do výšky 15 % tvojej ročnej fixnej mzdy, a to na základe výsledkov firmy.
  • Telekom zľavy: Využi znížené ceny našich produktov a služieb pre rodinu a blízkych.
  • Zľavy u partnerov: Uži si zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov.
  • Flexibilná pracovná doba: Prispôsob si prácu svojim potrebám vďaka možnosti home-office (po dohode s manažérom).
  • Akciový program Shares2You: Staň sa akcionárom skupiny Deutsche Telekom a čerpaj výhody s tým spojené.
  • Dovolenka a oddych: Relaxuj s 5 dňami dovolenky navyše.
  • MultiSport: Športuj alebo relaxuj so svojimi najbližšími zadarmo či so zľavami vďaka zvýhodnenej karte MultiSport.
  • Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 10 dní ti nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
  • uLekára.sk: Využi bezplatnú online prevenciu a konzultáciu so špecialistami pre seba aj celú svoju rodinu.
  • Zdravotná starostlivosť: Dbaj o svoje zdravie za zvýhodnenú cenu s nadštandardnou starostlivosťou v našom zmluvnom zariadení.
  • Vzdelávanie a rozvoj: Rozšír svoje obzory s internou T-Univerzitou, ktorá ponúka bohatý výber kurzov.
  • Cafeteria: Vyber si zo širokej škály benefitov v hodnote až 500 € ročne – služby z oblasti športu a kultúry, zdravia a krásy, dovolenky či jazykové kurzy.
  • Pomoc pri životnej situácii: Skúša ťa život? Podporíme ťa jednorazovou finančnou pomocou pri nepriaznivej životnej situácii.
  • Psychologická poradňa: Čelíš ťažkostiam v súkromnom alebo v pracovnom živote? Zdôver sa odborníkovi anonymne cez telefón alebo online.
  • Príspevok na stravovanie: Pochutnaj si na skvelom obede s príspevkom 6,60 € na každý pracovný deň.
  • Rekreačný príspevok: Budeš s nami 2 roky? Príspevok na rekreáciu máš vo vrecku.
  • Dôchodkové sporenie: Priprav sa na jeseň života s príspevkom na sporenie už po prvých 3 mesiacoch u nás.

Každý je u nás vítaný

Naši zamestnanci cítia, že majú u nás rovnaké príležitosti týkajúce sa zamestnania a kariérneho rozvoja, bez ohľadu na vek, pohlavie a gendrovú identitu, sexuálnu orientáciu, telesné a duševné schopnosti, národnosť, sociálny a etnický pôvod, politické názory, náboženstvo a svetový názor. Z toho máme obrovskú radosť. Sme odhodlaní sa neustále zlepšovať a vytvárať bezpečné pracovné prostredie pre všetkých.

Čo ťa čaká

  1. Zaujala ťa pracovná ponuka? Vyplň prihlasovací formulár a daj nám o sebe vedieť.
  2. Informácie, ktoré nám o sebe zašleš posúdime a ozveme sa ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchádzačmi sa spojíme a upresníme si detaily.
  4. Pohovor je pre nás obojstrannou príležitosťou, aby sme sa mohli lepšie spoznať.
  5. O výsledku pohovoru ťa budeme čo najskôr informovať. Úspešní kandidáti dostanú pracovnú ponuku.
  6. V našej spoločnosti budeš podľa našej job architektúry vykonávať pozíciu „Service Manager, Senior“.

Slovak Telekom, a.s.