Hľadáme špecialistu/ku riadenia kvality služieb – Reklamačné oddelenie
Chcete pracovať v prostredí, kde vaša práca dáva zmysel, priamo ovplyvňuje spokojnosť klientov a zároveň vám umožní získať komplexný pohľad na banku? Do reklamačného tímu hľadáme spoľahlivého a zodpovedného kolegu/kolegyňu na pozíciu Špecialista/ka riadenia kvality služieb.
Čo bude vašou náplňou práce:
- Kontrola a vyhľadávanie informácií k jednotlivým prípadom
- Predpríprava a formulácia odpovedí na reklamácie
- Práca s bankovými aplikáciami a systémami – všetko vás radi zaučíme
- Spolupráca s kolegami v tíme a ďalšími oddeleniami v banke
- Hľadanie príčin problémov a tvorba návrhov na zlepšenie
Koho hľadáme:
- Zodpovedného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu s proklientským prístupom
- Osobu so schopnosťou zrozumiteľne formulovať texty a komunikovať písomne
- Základné počítačové zručnosti (MS Office, práca s internými systémami)
- Chuť učiť sa nové veci a riešiť úlohy s úsmevom
- Výhodou je skúsenosť práce s klientmi, ale nie je podmienkou
Čo ponúkame:
- Prácu na hlavný pracovný pomer
- Príjemné pracovné prostredie a podporujúci tím
- Dôkladné zaškolenie a možnosť profesionálneho rastu
- Flexibilný pracovný čas podľa dohody
Ak vás ponuka zaujala a chcete sa stať súčasťou tímu, budeme radi, keď nám pošlete svoj životopis.